Prekės, įsigytos elektroninėje parduotuvėje nordform.lt Lietuvos teritorijoje siunčiamos šiais būdais:
Pristatymas į namus / darbovietę TIK 8,50 Eur.
Užsakymą Jums pristatys kurjerių tarnyba LP Express darbo dienomis 8-18 val. Pristatymo terminas 3-6 d.d. nuo apmokėjimo.
Norite atsiskaityti LP Expresskurjeriui grynaisiais pinigais? Ši paslauga apmokestinama komisiniu mokesčiu 1,45 Eur Pristatymo terminas 3-6 d.d.
Banko sąskaita
Nordform Design
LT903250017903333748
Swift :REVOLT21
Pristatymo informacija
Klientas, užsakydamas prekes, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas. Prekių pristatymo (transportavimo) mokestis yra pateikiamas suformavus užsakymą. Jeigu užsakyme nenurodytas kitas Prekes priimantis asmuo, jas priimti privalo pats Klientas.
Pardavėjas įsipareigoja išsiųsti Prekes Klientui per 2-3 darbo dienas po užsakymo apmokėjimo, jei nesusitarta kitaip.
Lietuvoje prekės yra pristatomos per 3-6 darbo dienų. Į užsienį prekių pristatymo laikas skiriasi, dėl pristatymo terminų kreiptis asmeniškai.
Pardavėjas įsipareigoja Prekes pristatyti užsakyme nurodytu adresu ir terminais. Jeigu paaiškėja, kad Pardavėjas negali pristatyti Prekės numatytu terminu, jis nedelsdamas apie tai informuoja Klientą. Klientas sutinka, jog išimties tvarka pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų aplinkybių.
Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų nesilaikymą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatytos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.
Prekių kiekį ir kokybę Klientas kruopščiai patikrina Prekės perdavimo momentu. Priimdamas Prekę iš kurjerio, Klientas privalo pasirašyti Prekės pristatymo dokumentuose, patvirtindamas, kad Prekė jam buvo įteikta.
Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta gaunama pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje gautos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija.
Pirkėjas privalo el. paštu pateikti Pardavėjui pažeisto siuntinio ir(arba) prekės (-ių) nuotraukas.
Jei prekė grąžinama Pardavėjui dėl Pirkėjo kaltės neteisingai nurodyto arba netikslaus adreso, arba jeigu prekė grąžinama pardavėjui neatsiėmus jos iš paštomato per maksimalų jos saugojimo terminą, Pirkėjas privalo Pardavėjui sumokėti pakartotino persiuntimo išlaidas, o jei prekės buvo grąžintos iš paštomato arba kurjerio- padengti Pardavėjui ir prekės grąžinimo kaštus. Pirkėjui atsisakius pakartotinai priimti siuntą (t.y. pareikalavus grąžinti pinigus už prekes), pinigai už siuntimą pirkėjui nėra grąžinami.
Užsakymai priimami ir vykdomi kasdien.
Prekės, įsigytos elektroninėje parduotuvėje nordform.lt Lietuvos
teritorijoje siunčiamos šiais būdais:
Pristatymas į namus / darbovietę TIK 8,50 Eur.
Užsakymą Jums pristatys kurjerių tarnyba LP Express darbo dienomis 8-18
val. Pristatymo terminas 3-6 d.d. nuo apmokėjimo.
Norite atsiskaityti LP Expresskurjeriui grynaisiais pinigais? Ši paslauga
apmokestinama komisiniu mokesčiu 1,45 Eur Pristatymo terminas 3-6 d.d.